Bubble Worlds: Παιχνίδι για όλες τις συσκευές.

        Γεια σας και πάλι αναγνώστες του blog μου.Σήμερα θα σας γράψω για το παιχνίδι Bubble Worlds το οποίο έχω κατεβάσει στο κινητό μου πριν από 2 χρόνια και συνεχίζω να το παίζω.Αν δεν έχετε μνήμη για να το κατεβάσετε στο κινητό σας μπορείτε να το κατεβάσετε στο tablet σας ή σε όποια άλλη συσκευή έχετε.Το Bubble Worlds λοιπόν, είναι ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι με μπάλες που πετάγονται και πρέπει να είναι ίδιες.Αν έχετε παίξει άλλα τέτοιου είδους παιχνίδια θα καταλάβατε τι εννοώ.Αυτό το παιχνίδι δεν έχει χρόνο αλλά μετράει τις μπάλες που έχεις ρίξει μέχρι τώρα.Σε κάθε επίπεδο έχει 30 δοκιμασίες.Δείτε τις εικόνες και το βίντεο και ελπίζω να  σας αρέσουν.


                                    το εξώφυλλο του παιχνιδιού
                 



                                                  έτσι ξεκινάει το παιχνίδι
                                             




                                                    ένα από τα επίπεδα
                                             



να και το βίντεο που δείχνει πώς παίζεται




Aν σας άρεσε το άρθρο μου αφήστε ένα σχόλιο.
Μέχρι την επόμενη ανάρτησή μου σας χαιρετώ!!!♥
                   





                                        

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.