This,that or else tag!:D

       Γεια σε όλους!!Μέτα από πολλές μέρες επέστρεψα για να γράψω αυτό το tag το οποίο βρήκα στο blog 
<Stardoll for Greece> (για να το βρείτε πατήστε:
stardoll-only-in-greece.blogspot.gr).

    Μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε αρκεί να γράψει 
     το όνομα του blog μου(αν το πήρε από εμένα).
                            
            
                              Ας ξεκινήσουμε:

           ~Ποτά:
       *Coca cola ή Fanta ;
-Προτιμώ τη Fanta γιατί για να πω την αλήθεια η coca cola δεν μου αρέσει καθόλου:(

          *Καφές ή χυμός ;
-Χυμός γιατί είναι πιο υγιεινός@Για καφέ προτιμώ τον ελληνικό:)

          *Χυμός πορτοκάλι ή χυμός βύσσινο ;
-Μου αρέσει ο χυμός από πορτοκάλι γιατί πίνω συχνά,ενώ χυμό βύσσινο αν τύχει καμιά  φορά.

          *Νερό ή αναψυκτικό ;
-Και τα δύο,αλλά το νερό είναι πιο υγιεινό και φυσικά το χρειαζόμαστε για να ζήσουμε.


               ~Φαγητά:
         
           *Γλυκά ή αλμυρά ;
-Εξαρτάται σε πιο είδους φαγητού είναι.Για παράδειγμα τρώω γλυκιά κρέπα αλλά αλμυρούς ξηρούς καρπούς.

           *Σοκολάτα ή βανίλια ;
-Και τα δύο και ειδικά αναμειγμένα στο παγωτό.Αλλιώς προτιμώ σκέτη σοκολάτα.

           *Fast food ή σπιτικό φαγητό ;
-Μου αρέσουν και τα δύο αλλά το fast food περισσότερο αν και τρώω μια φορά το μήνα.

           *Καυτερά ή όχι καυτερά ;
-Μμμ..νομίζω όχι καυτερά γιατί μου καίνε τη γλώσσα και μετά άντε να ξανάρθει η κανονική  γεύση του στόματος.

           *Μακαρόνια ή ψάρι ;
-Προτιμώ τα μακαρόνια {χωρίς κιμά} ,γιατί το ψάρι έχει κόκαλα και φοβάμαι μην μου  'καθίσει'  κανένα στο λαιμό.


               ~Μόδα/Ομορφιά:

            *Φούστα ή παντελόνι ;
-Παντελόνι γιατί με βολεύει περισσότερο απ' ότι η φούστα.Άλλωστε μπορείς να καθίσεις και  πιο άνετα.

            *Τζιν ή κολάν ;
-Τα φοράω και τα δύο αν και τζιν τώρα τελευταία άρχισα να φοράω.

            *Με μακιγιάζ ή χωρίς ;
-Εξαρτάται πού θα πάω.Αν ετοιμάζομαι για το σχολείο δε θα βαφτώ {μόνο λίγο liposan θα  βάλω}, αλλά αν ετοιμάζομαι για επίσημη έξοδο λίγο σκιά ματιών και lipgloss θα βάλω;)

            *Τακούνι ή μπαλαρίνες ;
-Τίποτα από τα δύο:(Συνήθως φοράω σταράκια ή sportex γιατί με βολεύουν περισσότερο.Το  καλοκαίρι προτιμώ τα πέδιλα.

            *Καλό φόρεμα ή καθημερινό ;
-Το καθημερινό στιλ μου αρέσει για το σχολείο και τις βόλτες ενώ το καλό φόρεμα για μία  γιορτή ή για μια επίσημη έξοδο {πάρτι κλπ}.

            *Μπότες ή αθλητικά ;
-Οι μπότες για το χειμώνα και τα αθλητικά για τη γυμναστική.

            *Βραχιόλι ή δαχτυλίδι ;
-Φοράω και τα δύο σε κάθε έξοδό μου και φυσικά δεν ξεχνώ τα κρεμαστά σκουλαρίκια:)



              ~Διάφορα:
     
            *Σκύλος ή γάτα ;
-Θα έλεγα σκύλος γιατί οι γάτες χρειάζονται περισσότερη φροντίδα {για εμένα}.Γενικά δεν  είμαι και τόσο φιλόζωη:(

            *Άνοιξη ή καλοκαίρι ;
-Μου αρέσει το καλοκαίρι που δεν έχουμε σχολείο και αρχίζουν οι διακοπές.Στην άνοιξη  μου αρέσει η ποικιλία των λουλουδιών που ανθίζουν.

            *Χειμώνας ή φθινόπωρο ;
-Χειμώνας γιατί χιονίζει,είναι τα γενέθλιά μου και έρχονται τα Χριστούγεννα και η  Πρωτοχρονιά!!

            *Βουνό ή θάλασσα ;
-Θάλασσα γιατί κολυμπάω και φυσικά δροσίζομαι!

            *Τηλεόραση ή υπολογιστής ;
-Υπολογιστής!Μπορώ να βρω χιλιάδες πληροφορίες για το οτιδήποτε και να παίξω  παιχνίδια.

            *Κινητό ή laptop ;
-Και με τα δύο κάνω σχεδόν τα ίδια πράγματα.Οπότε...




     Και αυτό ήταν!!Ελπίζω να μάθατε κάποια πράγματα για εμένα έτσι ώστε να μπορέσουμε                                               να γνωριστούμε καλύτερα.
                                                Τα λέμε πολύ σύντομα!!!

         
   

               

            

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.