What's in my school bag?

         

     Τώρα που σιγά σιγά  μεγαλώνουμε και τα βιβλία πληθαίνουν,η τσάντα πρέπει να είναι πιο μεγάλη.Εγώ στις αρχές του Σεπτέμβρη,αγόρασα μια τσάντα μάρκας polo και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Έχει 4 θήκες για τα βιβλία και τα τετράδια και μία μικρή μπροστά.Συνολικά 5.Εμένα προσωπικά με βολεύουν τα φερμουάρ.Δεν ξέρω γιατί.Μάλλον επειδή είναι καινούρια η τσάντα.Ίσως αργότερα τη βαρεθώ!!

                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Τέλος πάντων,μάλλον ξέφυγα από το θέμα.Αυτό που θέλω να αναφέρω στο σημερινό άρθρο,είναι για το τι περιέχει η σχολική μου τσάντα.Την αγόρασα 40$ (ακριβή το ξέρω) και είναι αυτή στην εικόνα:

    
Ξέρω,δεν φαίνεται καλά!!

                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                          Να και τι περιέχει:
 
   
Τετράδια διαφόρων χρωμάτων

Ένα σπιράλ 3 θεμάτων

Τα βιβλία


Μια κασετίνα


Ένα ντοσιέ με διαφάνειες(έχω ακριβώς το ίδιο)

Ένα μικρό λεξικό(επίσης έχω το ίδιο)


Υπογραμμιστικά σε διάφορα χρώματα

Μολύβια

Στυλό(μπλε και μαύρο)

Χαρτομάντηλα
Υγρομάντηλα χεριών



Αντισηπτικό(αυτό είναι το καλύτερο)

Ένα πορτοφόλι
Σετ γεωμετρίας
Διαβήτης

Ένα ταπεράκι για τοστ κλπ.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αν νομίζετε πως είναι πολλά,κάνετε λάθος!Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη μέρα πήρα παραπάνω βιβλία για να τα αφήσω εκεί,αλλά όταν σχολάσαμε η τσάντα ήταν κανονική.

Επίσης η κασετίνα περιέχει μια ξύστρα,ένα μπλάνκο και μια σβήστρα.

Το ταπεράκι μερικοί ντρέπονται να το κουβαλήσουν και βάζουν το κολατσιό τους σε αλουμινόχαρτο ή παίρνουν από το κυλικείο.Εγώ προσωπικά δεν ντρέπομαι και σας προτείνω το ίδιο.Αν θέλετε να χωράει στην τσάντα σας πάρτε μικρό.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αυτά για σήμερα!!Θα τα πούμε σύντομα αλλά δεν ξέρω συγκεκριμένη ημερομηνία.
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου και αν θέλετε αφήστε μου ένα σχόλιο και πείτε μου και εσείς τι κουβαλάτε.Θα με ενδιέφερε πολύ^.^
Τα λέμε σύντομα!!!^*^














Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.