Youtubers που προτείνω!!



         
    Ναιιι!!!Έφτασε και η στιγμή που θα σας προτείνω     κάποιες αγαπημένες youtubers που μου αρέσει να τις παρακολουθώ μετά το σχολείο και πριν κοιμηθώ.Ίσως κάποιες από αυτές να τις ξέρετε ήδη και αυτό γιατί είναι διάσημες στο youtube.Είναι και Ελληνίδες και Αγγλίδες, οπότε ας ξεκινήσουμε!!



                                     Youtuber No 1
                                       Seniora Elis

Η Seniora Elis είναι μια από τις επιτυχημένες youtubers στο youtube.Κάνει πολύ ωραία βίντεο και σε μερικά από αυτά συμπεριφέρεται όπως και στην κανονική της ζωή.Για εμένα αυτό είναι πολύ καλό γιατί έτσι βλέπω και την καθημερινότητα του άλλου και μαθαίνω για τον τρόπο ζωής του.Απ' ότι έχει πει σε ένα από τα βίντεο της,τώρα που άρχισαν τα σχολεία και δεν έχει πια χρόνο,θα δημοσιεύει τα βίντεο το βράδυ της Πέμπτης έτσι ώστε αυτοί που την παρακολουθούν να τα βλέπουν μόλις γυρίζουν από το σχολείο το μεσημέρι της Παρασκευής.Από κάτω θα βρείτε μια φωτογραφία της και ένα πρόσφατο βίντεό της.
                      

                                          Μια φωτογραφία της
                        

                                                  Ένα από τα πρόσφατα βίντεο της
                                       




                                         Youtuber No 2
                                Ελεάνα Ντογαντζή

Άλλη μία επιτυχημένη youtuber που παρακολουθώ εγώ είναι η Ελεάνα Ντογαντζή.Μέχρι τώρα έχει κάνει πολύ ωραία βίντεο και συνεχίζει.Αυτό που δεν μου αρέσει όμως είναι το ότι αργεί να ανεβάσει βίντεο.Τα βίντεο της έχουν σχέση με συμβουλές καθημερινής ζωής,tips & tricks,tags,ομορφιά,χτενίσματα,nail art designs και άλλα.Από κάτω θα δείτε μια φωτογραφία της και ένα από τα βίντεό της.
  
 Υ.Γ.:Χαρακτηριστικό των βίντεών της είναι το:Γεια σας                  κορίτσιαααα!!!
                          

                                        Μια φωτογραφία της
                                  
           
                                                          Ένα από τα βίντεο της
                                   




                                       Youtuber No 3
                                       Masha Cookie
                                       
Άλλη μία Ελληνίδα youtuber είναι η Masha Cookie.Για να σας πω την αλήθεια την ανακάλυψα πριν από λίγο και είδα μερικά από τα βίντεο της.Είναι το ίδιο ωραία όσο της Seniora Elis και της Ελεάνας Ντογαντζή με μερικά διαφορετικά χαρακτηριστικά.Τέλος πάντων,αν θέλετε μπείτε στο κανάλι της στο youtube.Μια φωτογραφία της και ένα από τα βίντεο της σας περιμένει από κάτω:)


                                          Μια φωτογραφία της

Ένα από τα βίντεο της
 

















   




                                                            Υoutuber No 4
                                        Bethany Mota

Μία από τις πιο διάσημες και αξιολάτρευτες youtubers είναι η Bethany Mota.Είμαι σίγουρη ότι κάποιες από εσάς την γνωρίζετε ήδη και λατρεύετε τα βίντεο της.Ε λοιπόν είμαι κι εγώ μια από εσάς.Τρελαίνομαι για τα βίντεο της και μπορώ να τα παρακολουθώ συνέχεια!!Είναι τέλεια σχεδιασμένα και οι ιδέες της επίσης.Αν θέλετε περισσότερα βίντεο της επισκεφθείτε την στο κανάλι της.

                    





Youtuber No 5
Elleandish//Janelle

Και επειδή εγώ λατρεύω τα σχέδια νυχιών δεν ξεχνώ να σας δείξω μία από τις πιο επιτυχημένες youtubers.Η Elleandish κάνει φοβερά nail art designs και τα περισσότερα τα έχω δοκιμάσει και η ίδια.Σχεδιάζει ωραία τα βίντεο της και απ' ότι έχω παρατηρήσει τα δημοσιεύει κάθε εβδομάδα.Αν θέλετε επισκεφθείτε την και στο κανάλι της.





Youtuber No 6
Trendy Polish

Άλλη μία και τελευταία youtuber που ασχολείται με nail art designs είναι η Trendy Polish.Μέχρι τώρα έχει κάνει 156 βίντεο και τα περισσότερα είναι πανεύκολα!!Δεν έχω δοκιμάσει κάποια από αυτά,αλλά μου αρέσει να τα βλέπω και να παίρνω ιδέες για τα δικά μου.Σας προτείνω να την επισκεφθείτε στο κανάλι της και να δείτε τα βίντεο της.








Και αυτές ήταν οι youtubers που ήθελα να σας προτείνω!!Ελπίζω να σας άρεσαν και αν θέλετε αφήστε ένα σχόλιο για οτιδήποτε.Τα λέμε σύντομα!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.