Αφιέρωμα στον Johnny Depp


Γεια σας<3
Πώς είστε;
Ξέρω έχω πάρααα πολύ καιρό να γράψω(ίσως και έναν μήνα),αλλά δεν είχα ιδέες:(
Επίσης,όπως όλες,ή έστω οι περισσότερες,θα γράφατε διαγωνίσματα,έτσι κι εγώ.
Αυτοί είναι δύο από τους λόγους που δεν έγραφα καθόλου.

Ας πάμε όμως στο σημερινό άρθρο,το οποίο σκέφτηκα να αναρτήσω από πρόσφατες ταινίες που είδα με τον Johnny Depp.Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο είναι ένα αφιέρωμα για τον γνωστότερο αμερικανό ηθοποιό.



•Ο Johnny Depp ή Τζων Κρίστοφερ Ντεπ,είναι αμερικανός ηθοποιός,παραγωγός και μουσικός.

•Γεννήθηκε στις 9 Ιουνίου 1963 στο Όνσμπορο,Κεντάκι των ΗΠΑ.


•Έχει 2 παιδιά,την Λίλι-Ρόουζ Μέλοντι Ντεπ και τον Τζον Κρίστοφερ Ντεπ τον 3ο.

•Η καριέρα του ξεκίνησε όταν έπαιξε στην τηλεοπτική σειρά 21 jump street.

•Έχει πάρει το κινηματογραφικό βραβείο ΜΤV Καλύτερου κακού.

•Έγινε γνωστός μέσα από τους Πειρατές της Καραϊβικής.

•Έχει "παίξει" σε 52 ταινίες.

•Ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στις ταινίες:Yoga Hosers,Οι πειρατές της Καραϊβικής 5 και Alice in Wonderland-Through the looking glass.


Έχω δει ταινίες του όπως:
~Ο ψαλιδοχέρης(1990)
~Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας(2005)
~Οι Πειρατές της Καραϊβικής-Η κατάρα του μαύρου μαργαριταριού(2003)
~Οι Πειρατές της Καραϊβικής-Το σεντούκι του Νεκρού(2006)
~Rango(2011)







Nα και δύο φωτογραφίες του απ' όταν ήταν νέος.

 





Και εδώ τελείωσε το σημερινό άρθρο!
Ελπίζω να σας άρεσε και μην ξεχάσετε να το βαθμολογήσετε στις "ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ" ή αν δεν βαριέστε αφήστε ένα σχόλιο.
Επίσης,αν θέλετε μπορείτε να μου δώσετε ιδέες για τα επόμενα άρθρα μου,γιατί όπως σας είχα πει έχω ξεμείνει.
❤  Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!  


Σχόλια

  1. Ωραίο το αφιέρωμα *Βάσια μου* και λάτρεψα το playlist του blog ♥
    Μην ξεχνάς να επισκέπτεσαι και το *GirlStrategy* ♥
    xoxo
    Μαρία♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος Johnny Depp <3
    Πολύ ωραίο άρθρο!!

    -άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως τον λατρεύεις<3!Άλλωστε το προδίδει και ο τίτλος του blog σου;)
      Και πάλι ευχαριστώ πολύ Άννα!!❤

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.