Tag:Σχολείο!


Και επιτέλους θα κάνω κι εγώ ένα tag,μιας που έχω καιρό.
Με tagαραν τρεις κοπέλες,η Μαρία από το GirlStrategy,η Λίλιαν από το It's teen day=) και η Χρύσα από το Dreamer Girls.Τις ευχαριστώ πολύ και τις τρεις!:)

Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις της Μαρίας, εδώ για να δείτε της Λίλιαν και εδώ για να δείτε της Χρύσας.

Ας ξεκινήσουμε!!







ΚΑΝΟΝΕΣ:
1.Γράφεις από ποιο blog το πήρες.
2.Ταγκάρεις τουλάχιστον 4 blogs.



ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1)Τι τάξη πας;
Δευτέρα Γυμνασίου.

2)Σου αρέσει το σχολείο;
Ναι,μου αρέσει πολύ όταν έρχονται οι ώρες για τα  μαθήματα που μου αρέσουν.


3)Τι βαθμούς παίρνεις;
Ο μέσος όρος μου είναι 19.

4)Ποια μαθήματα σου αρέσουν;
Η Οικιακή Οικονομία,η Νεοελληνική Γλώσσα,τα Κείμενα και τα Αρχαία.


5)Ποια μαθήματα δεν τα μπορείς;
Δεν μ' αρέσουν καθόλου τα Μαθηματικά,η Χημεία και η Γεωλογία.


6)Τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Αλλάζω εύκολα το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω,γι' αυτό δεν έχω καταλήξει κάπου συγκεκριμένα:(


7)Τι κάνεις την ώρα του μαθήματος;
Προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένη στα λόγια του καθηγητή/-τριας,ώστε όταν πάω στο σπίτι να έχω συγκρατήσει κάτι και ελάχιστες φορές μιλάω με την διπλανή μου.


8)Στο διάλειμμα τι κάνεις;
Συζητάω με την παρέα μου και τρώω.


9)Έχεις πάρει ποτέ ωριαία αποβολή;
Όχι!




Tagάρω τα blogs:
~Mrs Depp's Blog
~Teenage Girls Online
~Girly Things!
~Teenage Dream
~Stardoll From Greece
~Ambie's World..




Ελπίζω να σας άρεσε το tag.
Τα blogs που tagαρα δεν έχουν κάνει ακόμα το συγκεκριμένο tag και θα ήθελα πολύ να δω και τις δικές τους απαντήσεις.
Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!! ❤ ❤

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.