TAG-50 Random Facts About Me!

Γεια σας!
Τι κάνετε;
Επιτέλους τελείωσαν οι εξετάσεις και για το γυμνάσιο και για το λύκειο (εχτές αν θυμάμαι καλά για το λύκειο) και ήρθε επισήμως το καλοκαίρι για εμάς που γράφαμε.
Ελπίζω όπου και να πάτε,διακοπές ή σπίτι,να περάσετε όσο πιο ωραία μπορείτε για να απολαύσετε ένα ακόμα υπέροχο καλοκαίρι!Και απ' τον Σεπτέμβρη πίσω στα θρανία.


Τέλος πάντων,στο θέμα μας τώρα.
Σήμερα θα κάνω το 50 Random Facts About Me,το οποίο είναι tag,όπως θα γνωρίζατε ήδη.
Με tagαρε η Μαρία από το υπέροχο blog GirlStrategy , και πραγματικά με έσωσε αφού δεν είχα ιδέα για το ποιο θα ήταν το επόμενο άρθρο που θα ανέβαζα.
Την ευχαριστώ πολύ λοιπόν!! ❤








1)Για όσες δεν με ξέρετε με λένε Βάσια και είμαι 15 χρονών.
2)Θα πάω Γ΄ γυμνασίου.
3)Μένω στον πρώτο όροφο μιας τετραώροφης πολυκατοικίας (λίγο άκυρο,το ξέρω)
4)Μου αρέσει να διαβάζω εφηβικά και fashion περιοδικά.
5)Λατρεύω να βάφω τα νύχια μου,κυρίως με έντονα χρώματα.
6)Από παπούτσια μου αρέσουν τα air force και τα converse all star.
7)Δεν τρελαίνομαι για τη γυμναστική.
8)Παρόλ' αυτά παίζω σε ομάδα βόλεϋ.
9)Η χρονιά που πέρασε ήταν η δεύτερή μου στην ομάδα.
10)Μου αρέσουν τα DIY's.
11)Αλλά βαριέμαι να τα φτιάξω.
12)Μου αρέσει η Ιστορία,αλλά όχι η καθηγήτρια που μας τη διδάσκει.
13)Δεν μου αρέσουν καθόλου τα Μαθηματικά,γιατί δεν τα καταλαβαίνω.
14)Μου αρέσει να διαβάζω εξωσχολικά βιβλία.
15)Αλλά τον τελευταίο καιρό έχω σταματήσει.
16)Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή.
17)Κάθε χρόνο,μόλις τελειώνουν οι εξετάσεις,ανυπομονώ για το πρώτο μπάνιο στη θάλασσα.
18)Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι η "Αμίλητη Αγάπη" της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου.
19)Έχω γεμίσει το δωμάτιό μου με αφίσες.
20)Δεν συμπαθώ τα άτομα που έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους.
21)Προσπαθώ να είμαι ευγενική με όλους.Ακόμα και με τα άτομα που δεν είναι ευγενικά απέναντί μου.
22)Δεν μου αρέσει η αδιακρισία.
23)Εκνευρίζομαι όταν δεν γίνεται αυτό που θέλω.
24)Δε γελάω εύκολα και με κακόγουστα αστεία.
25)Έχω ύψος 1,75 μ.
26)Είμαι 54 κιλά.
27)Έχω κολλήσει με το τραγούδι "Για μια ακόμα φορά" του OGE και της Josephine.
28)Το έχω βάλει ήχο κλήσης στο κινητό.
29)Δεν πολυασχολούμαι με το ποδόσφαιρο.
30)Δεν είμαι κοινωνικό άτομο.
31)Όταν βγαίνω έξω δεν μου αρέσει να πιάνω τα μαλλιά μου σε αλογοουρά.
32)Η ιδέα του να γίνω κι εγώ μια blogger ήταν όταν έψαχνα στο διαδίκτυο πού μπορώ να βρω το σύμβολο της καρδιάς () στο πληκτρολόγιο.Βρήκα λοιπόν ένα blog που με βοήθησε και έτσι ανακάλυψα το blogging.
33)Τα πρώτα δύο άρθρα μου ανέβηκαν στις 11 Αυγούστου του 2014.
34)Έχω αρκετά ρούχα,αλλά δεν μπορώ να διαλέξω κάτι που να μου αρέσει εκείνη την ημέρα και έτσι καταλήγω σε αυτά της προηγούμενης:(
35)Είμαι πολύ αναποφάσιστη.
36)Όταν αγοράζω κάτι καινούριο (είτε είναι αντικείμενο είτε ρούχο) θέλω να το δοκιμάζω αμέσως!
37)Μου αρέσει όταν άλλα άτομα (εκτός από την οικογένειά μου) με νοιάζονται.
38)Η κολλητή μου ονομάζεται Βαλεντίνη και είμαστε μαζί από το νηπιαγωγείο *ο*
39)Έχω 1,25 βαθμούς μυωπίας.
40)Δε μου αρέσει να φοράω γυαλιά ηλίου,γιατί αισθάνομαι ότι πονάνε τα μάτια μου.
41)Λατρεύω τα τζιν παντελόνια και σορτσάκια.
42)Έχω πολλές αγαπημένες youtubers.
43)Κάποιες από αυτές είναι η Μικρή Ολλανδέζα ,η elielizaeli ,η Seniora Elis ,οι Fraoules22 ,η Rclbeauty101 ,η Aspyn Ovard και η  SierraMarieMakeup.
44)Οι αγαπημένες μου ταινίες είναι η Maleficent,ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών(όλες),οι Πειρατές της Καραϊβικής(όλες) και το Ξενοδοχείο για Τέρατα.
45)Το αγαπημένο μου σίριαλ είναι "Μην Αρχίζεις την Μουρμούρα".
46)Είχα τρεις τρύπες στο κάθε αυτί,αλλά άφησα τις τρίτες να κλείσουν γιατί με πονούσαν.
47)Τώρα έχω δύο στο κάθε αυτί(τέσσερις συνολικά).
48)Μου αρέσουν τα τατουάζ,αν και δεν έχω.
49)Όταν ενηλικιωθώ,θα ήθελα να κάνω piercing στη μύτη.
50)Μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες με τους φίλους μου και εμένα και μετά να τις κάνω κολάζ.



Tagάρω τα blogs:


Αν δεν έχουνε ήδη κάνει το tag και θέλουνε,μπορούνε να το επιχειρήσουν.Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις τους:D





Αυτά ήταν τα 50 τυχαία πράγματα για εμένα!Έκανα περισσότερη ώρα να τα γράψω παρά να τα σκεφτώ.
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά τη Μαρία που με tagαρε!
Ελπίζω να μάθετε κάποια πράγματα για εμένα και να με γνωρίσατε καλύτερα.
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!!






Σχόλια

  1. aw γλυκ τέλειες απαντήσεις❤σαρεσει και εσένα η Sierra?;o δεν είναι θεαα?!^-^ και εμενα μου αρεσει πολυ η Μαλέφισεντ! 13,20,21 συμφωνώ απόλυτα!! 48 μην κανεις ρε συ τατουαζ ειναι αντιαισθητικο και ισως το μετανιωσεις:'( γνωμη μου πάντα:*
    τα λέμεε❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!♥Και οι δικές σου δεν πάνε πίσω;) Ναι ρε,η Sierra είναι απλά κουκλάρα!!!*.*Μ ' αρέσουν πολύ τα βίντεό της (I 'm obsessed!!)χαχα!!Η Maleficent κι αν είναι μια υπέρχοχη ταινία...Όσο για τα τατουάζ,δεν το διευκρίνισα,αλλά μ ' αρέσουν να τα βλέπω σε άλλους.Δεν είπα ότι θα κάνω κιόλας.Χώρια που φοβάμαι!!★Φιλάκια πολλά!!!!♥♥

      Διαγραφή
  2. Βάσια μου σ' ευχαριστώ για το tag! Επειδή είναι 50 πράγματα θα μου δώσεις λίγο χρόνο να το προετοιμάσω... Είναι πρώτη φορά που θα κάνω κάτι τέτοιο! Μου φαίνεται ενδιαφέρον! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις το tag για να μάθουμε περισσότερα πράγματα για σένα.Χαίρομαι που σου άρεσε και φυσικά πάρε όσο χρόνο θέλεις μέχρι να βρεις 50!!Θα περιμένω να το δω!!!Φιλάκια!!!!!♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Έχουμε τόόσα πολλά κοινά!Ευχαριστωω πολυυυυ για το ταγκ❤❤
    τελειο αρθροο btw❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθειααα;;;Δεν το είχα καταλάβει!*— *
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!♥♥

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.