HAUL-Hondos Center &...

Γεια σας!Τι κάνετε;
Μέτα από βδομάδες που έχω να γράψω,αποφάσισα να ανεβάσω ένα HAUL άρθρο.

Την Τετάρτη που μας πέρασε,έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά και πήρα κάποια πραγματάκια,τα οποία είπα να σας δείξω.

Το άρθρο δεν περιλαμβάνει καλλυντικά.Δεν ξέρω γιατί,αλλά δεν είχα όρεξη να δοκιμάσω κάτι.Οπότε αν θέλετε μην προχωράτε παρακάτω:)

Πάμε να ξεκινήσουμε!!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 



1. B.U. heartbeat 
EAU DE TOILETTE
Natural Spray


Πριν ένα μήνα περίπου,είχα μυρίσει το body spray B.U. heartbeat και μ' άρεσε ΠΑΡΑ πολύ!!
Δεν ήξερα όμως πως κυκλοφορεί και κολώνια και μόλις την είδα στα Hondos έτρεξα να βάλω λίγο για να μυρίσω! 0.0 
Όλα μα όλα τα testers που υπήρχαν ήταν άδεια :( και δυστυχώς δεν μπόρεσα να δοκιμάσω έστω και λίγο.Ρώτησα μία υπάλληλο αν το body spray με την κολώνια μυρίζουν το ίδιο και μου είπε πως ναι αλλά ως κολώνια έχει πιο έντονο άρωμα.
Οπότε την αγόρασα!^^
Η τιμή της ήταν γύρω στα 9€ και το μπουκαλάκι έχει 50 ml.






2. Liposan
SUN PROTECT


Αυτή την εβδομάδα πήγαινα κάθε μέρα στην παραλία και η αλήθεια είναι πως τα χείλη μου έτσουζαν από το αλάτι και είχαν ξεραθεί.
Όταν πήγα στα hondos ρώτησα αν έχουν να μου προτείνουν κάποιο lipbalm για το συγκεκριμένο πρόβλημα και διάλεξα αυτό από την liposan.
Έβαζα αρκετή ποσότητα πριν μπω στην θάλασσα και έκανα συχνές επαναλήψεις μόλις έβγαινα(μετά το φαγητό και το σκούπισμα με την πετσέτα).
Είναι αδιάβροχο,με SPF30,UVA & B.
Ευχάριστο άρωμα με εκχύλισμα ηλίανθου.
 Το πήρα στην τιμή των 3,49€.







3. Dove pure 
Anti-Perspirant / Anti-Transpirant Deodorant


Επόμενη αγορά από τα hondos,είναι αυτό το roll-on αποσμητικό από την Dove.
Το συγκεκριμένο δεν έχει άρωμα και εγώ δεν θα το έπαιρνα αν το ήξερα.
Όταν το μύρισα στο μαγαζί,τα χέρια μου μύριζαν αρώματα από τις κολώνιες που είχα δοκιμάσει προηγουμένως και εγώ νόμιζα πως αυτό ήταν το αποσμητικό!
Τέλος πάντων,μια δυο φορές που το έχω δοκιμάσει,μπορώ να πω πως διαρκεί (βέβαια όχι 48 ώρες όπως λέει).
Δεν περιέχει ΑΡΩΜΑ χαχα!! ,parabens,χρωστικές ουσίες και αλκοόλ.
Η τιμή του ανέρχεται στα 3,65€.






4. Lotus PROFESSIONAL


Μετά,πήρα σφουγγαράκια πούδρας από την Lotus,αλλά θα τα χρησιμοποιήσω για να κάνω το ombre effect στα νύχια.Είναι πολύ μαλακά και μου άρεσαν πολύ,γιατί έψαχνα καιρό να βρω παρόμοια.Η υπεύθυνη υπάλληλος για αυτά τα προϊόντα μου είπε πως είναι ιδανικά για την δουλειά που θέλω να κάνω.
Το σακουλάκι κόστιζε 2€.






5. Veet EasyWax
Ηλεκτρικό Roll-On Αποτρίχωσης



Επίσης,πήρα ένα ηλεκτρικό roll-on αποτρίχωσης με κερί από την Veet,γιατί ήθελα να το δοκιμάσω.Είναι ιδανικό για τα πόδια,τα χέρια,τη γραμμή,το μπικίνι και τις μασχάλες.
Εγώ θα το χρησιμοποιώ για τη γραμμή και το μπικίνι.
Το είχαν σε προσφορά -10€,δηλαδή από 24,98€ ➝ 14,98€.Πιστεύω είναι μια καλή ευκαιρία αγοράς,ειδικά τώρα το καλοκαίρι που κυκλοφορούμε στις παραλίες!
Η συσκευασία περιέχει:
 • την ηλεκτρική συσκευή αποτρίχωσης roll-on με την βάση της
• 1 ανταλλακτικό κεριού roll-on 50ml ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε πόδια και χέρια
 • 24 ταινίες
• 4 μαντηλάκια για μετά την αποτρίχωση
 • 1 ηλεκτρικό καλώδιο 
και 
• 1 φυλλάδιο οδηγιών.







6. Maybelline NY 
COLOR SHOW All Access NY / Top Coat
NY LOVER No424


Δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάρω τουλάχιστον ένα βερνίκι νυχιών!
Πήρα λοιπόν από την Maybelline το NY LOVER,ένα αξιαγάπητο top coat με άσπρες καρδούλες και κόκκινα και άσπρα "κομφετί".
Μου θυμίζει χειμώνα και πιο συγκεκριμένα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου,αλλά έχω σκοπό να το "φοράω" κάθε εποχή του χρόνου.
Κόστιζε 3,50€.





7. MANGO
Top Ciclamen - Women


Πήγα επίσης στο One Salonica Outlet Mall στη Θεσσαλονίκη,στο οποίο στεγάζονται διάφορα fashion,sport και άλλα καταστήματα,αλλά λόγω του ότι πήγα αργά,δεν πρόλαβα να τα δω όλα:'(
Από το MANGO αγόρασα ένα αμάνικο πουκάμισο σε ροδακινί χρώμα από τα γυναικεία-σειρά Casual,το οποίο μου άρεσε γιατί σκέφτηκα πως μπορώ να το φοράω με κόμπο στην άκρη (:πιστεύω καταλάβατε:).
Το πήρα σε Small,γιατί γενικώς η γραμμή του μου φάνηκε φαρδιά,και ήταν stock κομμάτι με έκπτωση.Η τελική τιμή του ανέρχεται στα 7,99€.



Είχε επίσης και τα παρακάτω χρώματα:

  

Αυτό πήρα εγώ






8. Voi & Noi
Κόκκινο Λουστρίνι - Μπαλαρίνες



 Και τέλος,σήμερα,πήγα στα Voi & Noi και πήρα ένα ζευγάρι κόκκινο λουστρίνι μπαλαρίνες.
Μου άρεσαν άλλες,αλλά δεν είχε νούμερο κι έτσι κατέληξα σε αυτές.
Κοστίζουν 7,99€ και είναι νούμερο 41.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 



Κι εδώ τελείωσε το haul!
Ελπίζω να σας άρεσε:D
Πείτε μου επίσης αν θα θέλατε να δείτε ένα review σχετικά με το ηλεκτρικό roll-on αποτρίχωσης από την Veet μόλις το δοκιμάσω και ένα nail art με το NY Lover μανό της Maybelline.
Τα λέμε σύντομα!!

Σχόλια

  1. Πραγματικά υπέροχα όλα!! Και εγώ έψαχνα πολύ καιρό σφουγγαράκια για το ombre effect στα νύχια οπότε σίγουρα θα δοκιμάσω αυτά! Υπέροχο το άρθρο σου Βάσια μου όπως πάντα! Συνέχισε έτσι!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πααάρα πολύ!!!!♥♥
      Χαίρομαι που σε βοήθησα να βρεις αυτό που έψαχνες!Εγώ αν και δεν τα δοκίμασα ακόμη,είμαι σίγουρη πως θα κάνουν τη δουλειά τους;)Αν επίσης θέλεις,μπορώ να ανεβάσω ένα ombre nail tutorial με τα συγκεκριμένα!
      Φιλάκια πολλά!!!!♥

      Διαγραφή
    2. Αν βρεις τον χρόνο, ένα ombre tutorial με τα συγκεκριμένα θα το έβλεπα σίγουρα πολύ ευχάριστα και θα με βοηθούσε κι όλας!♥
      Φιλάκια^^

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.