DIY-Notebook Ideas for BTS!

Γεια σαςςς!!
Έχω αρκετό καιρό να ανεβάσω άρθρο,αλλά όπως καταλάβατε είμαι μαζί σας με ακόμη ένα back to school!

Θα σας δείξω 3 εύκολα DIY's που μπορείτε να κάνετε πριν αρχίσουν τα σχολεία και αν θέλετε να τα χρησιμοποιήσετε!

Τα υλικά που συμπεριλαμβάνονται στο κάθε ένα πιστεύω ότι τα έχετε οι περισσότεροι στο σπίτι σας,ενώ τα υπόλοιπα μπορείτε να τα βρείτε σε βιβλιοπωλεία ή καταστήματα με είδη ζωγραφικής-χειροτεχνίας.

Πάμε να ξεκινήσουμε!
















#1: Ombre effect on your notebook!

Για το πρώτο diy,θα χρειαστείτε:






Τέμπερες σε 2 ή παραπάνω χρώματα της επιλογής σας, 

Οι συγκεκριμένες είναι από Gouache.






Παλέτα ζωγραφικής,πλαστικό πιάτο ή ό,τι άλλο έχετε


για να βάλετε τις τέμπερες,





sponge brushes (δεν ξέρω πώς αλλιώς να τα πω :/ )


Τα συγκεκριμένα,τα βρήκα σε ένα μαγαζί με κοσμήματα εδώ στην γειτονιά μου,αλλά απ' ότι είδα υπάρχουν και στο Πλαίσιο.


Το πρώτο για να κάνετε το ombre effect και το δεύτερο για να απλώσετε την τέμπερα στο τετράδιο,





και φυσικά ένα οποιοδήποτε τετράδιο!







Ξεκινήστε βάζοντας λίγη ποσότητα από τις τέμπερες που διαλέξατε στην παλέτα.Μην ξεχάσετε την κύρια,που είναι η άσπρη (και θα σας πω αργότερα γιατί)!






Εγώ έβαλα λίγο μπλε και άσπρο και τα "έκανα μίξη",γιατί ήθελα ombre με τις αποχρώσεις του μπλε (ανοιχτό και σκούρο). 





Πριν κάνετε το οτιδήποτε,περάστε το τετράδιο με 1-2 στρώσεις από άσπρη τέμπερα και αν έχετε υπομονή αφήστε τη να στεγνώσει.


Αυτό θα σας βοηθήσει στην κάλυψη των γραμμάτων (αν έχει το τετράδιο) και στην έντονη απόδοση των χρωμάτων.




Μετά,βουτήξτε το sponge brush στο ένα από τα δύο χρώματα που επιλέξατε και ταμπονάρετέ το στο μισό του τετραδίου.





Με το άλλο χρώμα,κάντε το ίδιο στο υπόλοιπο μισό.






Εδώ,με το στρόγγυλο sponge brush,ταμπόναρα λίγο άσπρο και μπορώ να πω πως μου άρεσε το τελικό αποτέλεσμα και μου θυμίζει ουρανό!





This is the final look!!












#2: Tumbrl Inspired

Για το δεύτερο diy,θα χρειαστείτε:






Λευκή κόλλα βινυλίου,






Εκτυπωμένες εικόνες,δικές σας φωτογραφίες ή σελίδες περιοδικών,






sponge brushes,









ψαλίδι



και φυσικά το τετράδιο!







Ξεκινήστε κόβοντας εικόνες σε σχήμα τριγώνου ή κυψέλης
και τοποθετήστε τες στο τετράδιο για να δείτε πώς ακριβώς θέλετε να τις κολλήσετε.







Στη συνέχεια,ρίξτε λευκή κόλλα βινυλίου στο εξώφυλλο του τετραδίου και απλώστε την με το sponge brush.








Τώρα,ήρθε η ώρα να τα κολλήσετε.
Αφού έχετε απλώσει την κόλλα,το μόνο που θα κάνετε είναι να τα τοποθετήσετε έτσι όπως εσείς θέλετε.
















Ό,τι περισσεύει κόψτε το με το ψαλίδι.







And this is the final look!












#3: Keep calm....


Για το τρίτο και τελευταίο diy,θα χρειαστείτε:


Τέμπερα στο χρώμα της επιλογής σας,
ένα πινέλο (περίπου ίδιο με της εικόνας),
ψαλίδι,
ένα φύλλο χαρτόνι ή μία κόλλα χρωματιστό φωτοτυπικό χαρτί
και ένα τετράδιο.





Επίσης,θα χρειαστείτε κόλλα (χρησιμοποίησα την λευκή βινυλίου όπως και στα προηγούμενα).




Αυτό που θα κάνετε είναι να κολλήσετε το χαρτόνι πάνω στο εξώφυλλο του τετραδίου και να κόψετε το περίσσευμα.




Βάλτε λίγο τέμπερα (εγώ χρησιμοποίησα άσπρη) στην παλέτα ζωγραφικής



και με το πινέλο αρχίστε να γράφετε ένα αγαπημένο σας quote.
"Keep Calm and..."






"....Be STRONG"

btw δεν είναι το αγαπημένο μου,αλλά μου άρεσε και ήθελα να το γράψω ^^






Αν θέλετε,ως extra υλικό,μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάτι που έχετε για να δημιουργήσετε μια φατσούλα.


Η εικόνα δεν φαίνεται καλά,γιατί έκανα περικοπή μία άλλη στην οποία ήταν μέσα και ξέχασα να το τραβήξω μόνο του :/






Εγώ χρησιμοποίησα εφτά αστεράκια (υπάρχουν τέτοια βαζάκια στο jumbo απ' ότι είδα,αν και εγώ τα έχω εδώ και χρόνια) για να σχηματίσω τα μάτια και ένα χαμόγελο.
 









This is the FINAL look!!












Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που μείνατε ως το τέλος και ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο!
Σας ζητώ ένα ΜΕΓΑΛΟ συγγνώμη για τις εικόνες,γιατί κάποιες από αυτές δεν τραβήχτηκαν καθόλου καλά και δεν ήταν σε focus,αλλά μετά το συνειδητοποίησα και δεν μπορούσα να κάνω κάτι!:'(
Αν κάνετε κάτι από αυτά,θα χαρώ πάρα πολύ να μου τα στείλετε στο email μου (αν ναι,πείτε μου για να σας το πω) και σας υπόσχομαι πως θα τα βάλω σε ένα ξεχωριστό άρθρο!;)
Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το hashtag AfterSchoolGoesBackToSchool για οτιδήποτε έχει να κάνει με την νέα σχολική χρονιά.
Επίσης,πείτε μου στα σχόλια αν θα κάνετε κανένα από τα diy's κι αν ναι ποιο.Αν όχι,πείτε μου απλώς ποιο σας άρεσε περισσότερο!:D
Φιλάκια πολλά και τα λέμε σύντομαα!!!


Σχόλια

  1. Πολύ ωραίες ιδέες! Είδικα το Tumblr Inspired μου άρεσε πάρα πολύ, θα προσπαθήσω να το φτιάξω (αν και δεν ξέρω πως θα μου βγει). Εσύ πάντως πρέπει να το 'χεις πολύ με τις κατασκευές γιατί και τα 3 τα έφτιαξες υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυύ!!♥Χαίρομαι που σου άρεσε!^^Μπαα,δεν νομίζω,γιατί σπάνια ασχολούμαι με diy's λόγω ελάχιστου ελεύθερου χρόνου!Πάντως,σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!:D

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα!! Σίγουρα θα δοκιμάσω την 2η ιδέα και θα σε ενημερώσω αν πετύχει! Μήπως ξέρεις αν η λεγόμενη κολλά modpodge είναι η κόλλα που αναφέρεις; Θα με βοηθούσες πάρα πολύ!
    Τέλος πάντων...καταπληκτικό άρθρο όπως πάντα φυσικά- συνέχισε έτσι!♡
    Φιλάκια πολλά!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!^^Ναι,αν τη δοκιμάσεις ενημέρωσέ με για το αποτέλεσμα!
      Τώρα όσον αφορά τις δύο αυτές κόλλες,επειδή το έψαξα,τη λεγόμενη modpodge μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις όχι μόνο σε χαρτί-χαρτόνι,αλλά και σε άλλες επιφάνειες,όπως το ξύλο.Ενώ η κόλλα giotto που ανέφερα χρησιμοποιείται μόνο σε χαρτί.Αυτή είναι η μόνη βασική διαφορά τους!Ελπίζω να σε βοήθησα!:)
      Φιλάκιαα!!!♥♥

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.