School Supplies Haul 2015 !

Γεια σας!!
Λοιπόν,σήμερα είμαι μαζί σας με ακόμη ένα back to school post,το οποίο κάθε χρόνο είναι το αγαπημένο μου κομμάτι στην νέα σχολική χρονιά.

Αν και ακόμα δεν μας έχουν πει τι πρέπει να πάρουμε,εγώ προέβλεψα και έκανα μερικές αγορές.

Δεν ξέρω αν θα τα χρησιμοποιήσω όλα φέτος,γιατί κάθε χρόνο βλέπω κάτι που να μου αρέσει,σκέφτομαι πως δεν θα το βρω του χρόνου και τελικά το παίρνω.
Ελπίζω να μην είμαι η μόνη :Ρ

Ας ξεκινήσουμε!













#1 - Τετράδια



Κάθε χρόνο παίρνω και λατρεύω αυτά με τα μικρά σχεδιάκια πάνω τους.
Γαλάζιο,μπλε,άσπρο,κόκκινο,teal blue και πολλά άλλα!
Το αγαπημένο μου την φετινή χρονιά είναι το τρίτο στη σειρά (βλ. εικόνα) και μου θυμίζει τζιν!






#2 - Σπιράλ "Save Water" 



Δεν πήρα μόνο ένα!
Στο συγκεκριμένο μου άρεσαν πάρα πολύ τα χρώματα παρά το λογότυπο.
Είναι τριών θεμάτων και πιστεύω θα μου χρειαστεί!








#3 - Trendy κασετίνα


Δεν συνηθίζω να αλλάζω κασετίνες,αλλά η συγκεκριμένη μου άρεσε πάρα πολύ!!
Δεν την βρίσκω καθόλου παιδική (για όσες το σκεφτήκατε)
και είναι ιδανική για το ξεχώρισμα των στυλών σας από τα υπογραμμιστικά!
Σίγουρα θα την χρησιμοποιήσω.












#4 - Σελιδοδείκτες


Πήρα δύο από αυτούς τους πολύχρωμους σελιδοδείκτες γιατί κάθε χρόνο τους βάζω στα βιβλία μου.
Τα χρώματά τους μου φτιάχνουν την διάθεση και ταυτόχρονα με βοηθάνε στο να βρίσκω τη σελίδα που θέλω, εύκολα.














#5 - Διορθωτικές ταινίες


Σίγουρα θα χρειαστώ!Εφόσον γράφουμε με στυλό και ίσως μου ξεφύγει κάποιο λαθάκι,πρέπει να το διορθώσω κάπως.Οπότε φέτος πήρα αυτά!
Το ένα "κουτάκι",ας το πω,περιέχει τέσσερα mini blanco rollers σε απίθανα χρώματα και είναι μάρκας goomby.
Και το άλλο,είναι ένα απλό από την pelikan.
Όπως καταλάβατε,λατρεύω τις φωσφορούχες αποχρώσεις!<3









#6 - Στυλό + Υπογραμμιστής


Φυσικά πήρα τέσσερα μπλε στυλό,το πρώτο από EberhardFaber,μετά από Luxor Micra και τα δύο τελευταία από bic και ένα μαύρο μάρκας Stabilo.
Επίσης,ένα teal blue υπογραμμιστικό γιατί ξέρω πως θα το χρειαστώ.













#7 - Μολύβι 0.ο


Πήρα κι ένα μολύβι από FaberCastel!












#8 - ....


Πήρα και αυτά.
Δεν ξέρω πώς ακριβώς να τα ονομάσω,αλλά διαχωρίζουν τις σελίδες του ντοσιέ σας.
Περιέχουν 18 ετικέτες στις οποίες μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις (το μάθημα που θέλεις να ξεχωρίσεις ας πούμε),σε τρία χρώματα-κοραλί,ροζ και λαχανί.

*Ίσως προσέξατε ότι στο ένα από τα δύο φαίνονται μόνο τα δύο χρώματα-ροζ και λαχανί-και αυτό γιατί δεν πρόσεξα ότι το κοραλί "ανέβηκε" προς τα πάνω :ρ



Και αυτά μου άρεσαν πάρα πολύ και τα πήρα γιατί σκέφτηκα πως μπορώ να γράφω μικρές σημαντικές σημειώσεις (κυρίως στο μεγάλο συννεφάκι) και να τις κολλάω στο κενό του βιβλίου μου.









#9 - Κι άλλα τετράδια



Τι άλλο;Είμαι σίγουρη πως θα ζητήσουν ένα-δύο για το κάθε μάθημα,οπότε πήρα οκτώ 50φυλλα και ένα εκατοστάφυλλο.










#10 - Άλλο ένα σπιράλ 


Απλά υπέροχο!Λατρεύω αυτούς τους κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους!!
Μου άρεσε το σχέδιο και τα χρώματά του και το πήρα.














#11 - Ντοσιέ με διαφάνειες


Με βολεύουν περισσότερο από τα απλά ντοσιέ.
Πήρα αυτά τα δύο,Παρίσι και Λονδίνο,και πραγματικά μου άρεσαν απίστευτα πολύ!


















  #12 - Mini σημειωματάριο


Σκέφτομαι να γράφω τα πάντα!Και όταν λέω τα πάντα,εννοώ πρώτα απ' όλα τις ιδέες μου για άρθρα,τι έχω να κάνω και τα γυναικολογικά θέματα.Δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω για το σχολείο.














#13 - Τετράδια Zip Lock


Και τέλος,πήρα αυτά τα δύο τετράδια,τα οποία είναι πολύ ιδιαίτερα.
Μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις και να το χρησιμοποιήσεις όπως θα έκανες και με ένα απλό,αλλά στο εξώφυλλο μπορείς να "κρύψεις" μικροπράγματα καθώς υπάρχει ένα φερμουάρ.
Το ένα είναι σε αυτό το μωβ-lila χρώμα,ενώ το άλλο φωσφορούχο πράσινο! <3













Αυτές ήταν όλες οι φετινές αγορές μου για το σχολείο!
Σίγουρα κατά την διάρκεια της χρονιάς θα αγοράσω κι άλλα,όπως στυλό,αλλά προς το παρόν με αυτά την ξεκινάω.
Αν θέλετε,πείτε μου στα σχόλια μερικά πράγματα που εσείς αγοράσατε φέτος για το σχολείο και ποιο από αυτά που πήρα εγώ σας άρεσε περισσότερο!
Καλή αρχή για αύριο και θα τα πούμε μέσα στην επόμενη εβδομάδα!!

Σχόλια

  1. Όλα είναι υπέροχα και πολύ χρήσιμα! Και εγώ προετοιμάζω ένα school supplies haul οπότε ελπίζω να μην σε πειράζει και να μην νομίζεις ότι σε αντέγραψα...(αν πάλι έχεις πρόβλημα, πες μου^^)
    Τέλος πάντων..όλα τα πράγματα που πήρες είναι πολύ όμορφα και πρακτικά, με γεια σου..είμαι σίγουρη πως θα τα καταευχαριστηθείς! Ειδικά τα τετράδια zip lock μου φαίνονται πολύ βολικά.. ειδικα για τα μαθηματικά καθώς μπορείς στην θήκη να βάλεις τα γεωμετρικά σου όργανα..σκέφτομαι και εγώ να πάρω ένα!
    Υπέροχο άρθρο όπως και όλα τα #AfterSchoolGoesBackTo School (και όχι μόνο), άλλωστε!
    Φιλάκια πολλά♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!
      Όχι βέβαια!Περίοδος σχολικών αγορών είναι,οπότε λογικό να πήρες κι εσύ κάτι και να θέλεις να μας το παρουσιάσεις!Δεν έχω κανένα πρόβλημα!Θα περιμένω με ανυπομονησία να το δω...
      Τα τετράδια zip lock μου άρεσαν κι εμένα τρομερά και σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσω!Αυτό με τα γεωμετρικά πολύ καλή ιδέα!Θα το δοκιμάσω ;)
      Πολλά φιλάκια!! ❤

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ συνήθιζα να γεμίζω χρώμα στα σχολικά μου είδη! Καλή σχολική χρονιά :)

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!Μου αρέσουν τα έντονα χρώματα !
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!^^
      Σου εύχομαι το ίδιο! <3

      Διαγραφή
  3. Οι αγορές σου είναι απλώς κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-έ-ς! Έκανα και εγώ παρόμοιες σήμερα! Αλήθεια, τι τάξη θα πας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ΠΟ-ΛΥ!!! :*
      Αα τι ωραία!!Με γεια σου! :)
      Πηγαίνω Γ' γυμνασίου!
      <33

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα zip lock ειναι υπεροχα....αλήθεια από που τα πήρες?Πάντος γενικά λάτρεψα αυτά που πήρες ιδικά το τετράδειο με τους κοκκίνους θαλάμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το πλαίσιο νομίζω τα πήρε

      Διαγραφή
    2. Είναι όντως πολύ ωραία!!Τα πήρα από το Πλαίσιο,όπως ήδη θα είδες και από την απάντηση της Χριστίνας!;) Σ' ευχαριστωώ!! <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση ♥♥ Κι εγώ Γ γυμν θα πάω (το είδα στα πιο πάνω σχόλια) =] ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.