Σύντομα Νέο Άρθρο!

Γεια σααας!
Τι κάνετε;Έχουμε πάρα πολύ καιρό να τα πούμε και το ξέρω πως είχα παραμελήσει αρκετά το blog,αλλά εφόσον οι υποχρεώσεις μου τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο έφτασαν στο τέλος τους ήρθε η ώρα να ξεκινήσω ξανά να ανεβάζω συστηματικά άρθρα!
Καλό καλοκαίρι κιόλας,μιας που τελείωσαν και οι εξετάσεις!!
Ελπίζω να το απολαύσετε!

Γράφω αυτό το άρθρο για να σας ενημερώσω πως θα ανεβάσω σύντομα το πρώτο μου άρθρο μετά από τόσους μήνες.Για την ακρίβεια θα είναι ένα tag!Οπότε μείνετε συντονισμένοι στο blog.

Επίσης,αν παρατηρήσατε κι εσείς ;) άλλαξα όλη την εμφάνιση του blog σε πιο καλοκαιρινή έκδοση.Ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε εμένα:)

Τέλος,ήθελα εδώ και καιρό τη βοήθεια σας σε ένα θέμα.Αν γνωρίζετε πείτε μου στα σχόλια πώς μπορώ να διαγραφτώ{δηλαδή να μην είμαι πια μέλος}από ένα blog.Θα με βοηθούσατε πολύ!

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τον χρόνο σας.Θα τα πούμε σύντομα<3


Σχόλια

  1. Yaaay πόσο χαίρομαι που είμαστε και οι δύο μας πίσω στο blogging!! Και μάλιστα την ίδια μέρα..! Τέλεια η νέα εμφάνιση του blog σου! Ανυπομονώ για το tag!Δυστυχώς δεν ξέρω να σου πω πως μπορείς να ξεγίνεις μέλος ενός blog δεν μου έχει τύχει!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ενθουσιάστηκα μόλις είδα πως ανέβασες άρθρο λίγα λεπτά πριν από εμένα!!Όπως σου είπα "πόσο συγχρονισμένες παίζει να είμαστε?!"lol
      Έρχεται πολύ σύντομα το tag και ελπίζω να σου αρέσει;)Όσο για το προβληματάκι δεν υπάρχει θέμα!Σε ευχαριστώ πάντως για την ανταπόκρισή σου!Φιλάκιαα<3

      Διαγραφή
  2. Καλως ήρθες πίσω στο blogging... Θα σου πω τον τρόπο για να ξεγραφτείς από ένα blog με τον όρο αυτό το blog να μην είναι το δικό μου... χαχα!!!! Εντάξει αστειεύομαι... εκεί που λέει αναγνώστες πατάς την γαλάζια γραμμή που γράφει γίνετε μέλος αυτού ιστοτόπου, στην φόρμα που θα ανοίξει πατάς περισσότερες επιλογές και επιλέγεις εκεί που λέει διακοπή παρακολούθησης αυτού του ιστοτόπου..... ελπίζω να βοήθησα αρκετά... Τα φιλιά μου και σύντομα το νέο σου Post!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στρουμφίτα!Φυσικά και δεν θα είναι το δικό σου!Γράφεις καταπληκτικά άρθρα και δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω;)Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου!!Πάντα μου βρίσκεις τη λύση:D Το νέο άρθρο ανέβηκε και ελπίζω να σου άρεσε{αν το διάβασες}.Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.