My Beach Essentials // Τι παίρνω στην παραλία 💦

Γεια σας!!Τι κάνετε;
Καλό μήνα που κανονικά θα έπρεπε να σας είχα πει χτες,αλλά το ξέχασα :Ρ

Το σημερινό άρθρο σχετίζεται με το καλοκαίρι και συγκεκριμένα θα σας δείξω τα πράγματα που παίρνω μαζί μου στην παραλία.

Είχα κάνει και πέρυσι ένα παρόμοιο άρθρο.Απ' ότι θυμάμαι όμως,σας έλεγα ονομαστικά και γενικώς τι πρέπει να έχετε στην παραλία.

Αν θέλετε να το διαβάσετε τσεκάρετε εδώ




Και ας ξεκινήσουμε!






Πρώτα απ' όλα,αυτή είναι η τσάντα που έχω μαζί μου,εκτός φυσικά από την κανονική τσάντα παραλίας.Εδώ βάζω κάποια από τα παρακάτω.
Ασχολίαστο ότι γράφει nescafe -_- lol



Εννοείται πως παίρνω κάτι φαγώσιμο σε περίπτωση που πεινάσω.
Και ένα κρύο νερό!


Το σημαντικότερο είναι το αντηλιακό.
Έχω αυτό της εικόνας με 50+ προστασία,τίποτα το ιδιαίτερο καθώς εκτός από εμένα το χρησιμοποιούν και οι υπόλοιποι της οικογένειας,αλλά και ένα αντηλιακό προσώπου,το οποίο ξέχασα να φωτογραφίσω. 
Επίσης,τώρα τελευταία άρχισα να παίρνω και ένα ενυδατικό lipbalm.Αυτό είναι της liposan και προστατεύει τα χείλη από τις ακτίνες του ήλιου,με spf 30 και αδιάβροχο.Οπότε με βολεύει γιατί το φοράω και στο νερό.


Καμιά φορά κουβαλάω ή ένα βιβλίο ή ένα περιοδικό το οποίο διαβάζω στο αυτοκίνητο.Αυτή την περίοδο παίρνω το Κορίτσι Online της γνωστής youtuber Zoe Sugg.Επίσης,τα ακουστικά και το κινητό μου το οποίο δεν είναι στη φωτογραφία αφού με εκείνο την τράβηξα.



Και φυσικά τον φορτιστή του κινητού γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τελειώσει η μπαταρία.
Θα μου πείτε στην παραλία πρίζα δεν έχει,έχει όμως στο αυτοκίνητο υποδοχή για να το φορτίσεις οποιαδήποτε ώρα.


Τέλος φροντίζω να έχω τουλάχιστον ένα πακετάκι χαρτομάντηλα και μαστίχες.




Και φυσικά την πετσέτα,δύο ζευγάρια μαγιό και ένα καπέλο.








Αυτά ήταν όλα!Ελπίζω να σας άρεσε!
Για όσες αναρωτηθήκατε δεν ανέφερα τα γυαλιά ηλίου γιατί συνήθως δεν φοράω,αλλά και επειδή σε λίγο καιρό θα πάρω καινούρια.
Εκτός από back to school posts που έχω προγραμματίσει να ανεβάσω,πείτε μου αν θέλετε να δείτε κάτι άλλο.Οτιδήποτε κι αν είναι.
Θα τα πούμε πολύ σύντομα και εύχομαι να απολαμβάνετε το καλοκαίρι<3

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.