ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ | ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2017

Γεια σας!Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη!
Ελπίζω να περάσατε ωραία το Πάσχα και να απολαμβάνετε τις ημέρες που απομένουν πριν ανοίξουν και πάλι τα σχολεία.
Σήμερα,ήθελα να γράψω ένα άρθρο και αποφάσισα να αναφέρω μερικά από τα τραγούδια που ακούω τον τελευταίο καιρό.
Σίγουρα,δεν έχουμε όλοι το ίδιο γούστο στη μουσική,αλλά ίσως σας αρέσει και εσάς κάποιο από αυτά.





Ξεκινώντας από τα πιο πρόσφατα,χτες βρήκα αυτό το τραγούδι της Astrid S,το οποίο ονομάζεται bloodstream(κατά λέξη κυκλοφορικό σύστημα).Απ' ότι έχω δει στο youtube κανάλι της δεν έχει βγάλει πάρα πολλά τραγούδια,όμως μερικά είναι αρκετά ωραία.Στο συγκεκριμένο μου αρέσει ο ρυθμός.




Το επόμενο είναι το I still wait for you του συγκροτήματος XYLØ,το οποίο δημιουργήθηκε το 2015.Αποτελείται από δύο αδέρφια,ένα κορίτσι και ένα αγόρι,την Paige και τον Chase Duddy.Αυτό είναι το πρώτο τους τραγούδι που ακούω και πραγματικά είναι τέλειο.Επίσης,η φωνή της κοπέλας μού θυμίζει πολύ την Selena Gomez.







Ένα τραγούδι του 2012 το οποίο εγώ ανακάλυψα το 2017.
Είναι το Lies της Marina & The Diamonds,την οποία είχα ξανακούσει από το τραγούδι της Immortal.Η φωνή της είναι πραγματικά πολύ ονειρική και γαλήνια.Διάβασα μάλιστα πως στην ηλικία των 16 μετακόμισε στην Ελλάδα με τον πατέρα της και έμαθε τη γλώσσα.Σήμερα είναι 31 ετών.





Ακόμη ένα ωραίο τραγούδι είναι το Now or Never της Halsey.Το πραγματικό της όνομα είναι Ashley Nicolette Frangipane και είναι μόλις 22 ετών,όμως είναι πολύ γνωστή στον κόσμο για τα τραγούδια της.Ξεκίνησε την καριέρα της ανεβάζοντας covers στο youtube κανάλι της.Το συγκεκριμένο τραγούδι βγήκε αυτό τον μήνα και έχει ήδη 10 εκ. προβολές.
Επίσης,άκουσα πάρα πολύ το Ghost,εξίσου ωραίο.









Τελευταίο είναι το τραγούδι του τρέιλερ στη νέα σειρά του netflix 13 reasons why,το οποίο λέγεται Game of Survival των Ruelle.Δεν είμαι σίγουρη αν είναι συγκρότημα που αποτελείται από πολλά άτομα ή μόνο από την Maggie Eckford.Παρόλο που το έψαξα,δεν βρήκα άκρη,οπότε αν γνωρίζει κανείς μπορεί να μου το πει στα σχόλια^-^





*Επίσης,είδα δύο σειρές κατά τη διάρκεια των διακοπών,τις οποίες έχω τελειώσει και η μία είναι η 13 reasons why.Θα γράψω ξεχωριστό άρθρο και για τις δύο,πάντως αυτή μου άρεσε πάρα πολύ,όπως και το soundtrack της!



Ελπίζω να σας άρεσαν!Έχω ακόμα αρκετά τραγούδια που άκουσα,απλά επειδή θα έβγαινε πολύ μεγάλο το άρθρο δεν τα συμπεριέλαβα.Ωστόσο αν θέλετε να τα δείτε πείτε μου στα σχόλια και θα το κάνω.
Έχετε ακούσει κάποιο από αυτά;Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι αυτή την περίοδο;Θα χαρώ πολύ να μάθω.
Τα λέμε!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.